Poradenství
Komplexní firemní poradenství:
Vyhledáme potřeby firmy v celém jejím fungování a navrhneme (případně i implementujeme) řešení.
Mgr. Pavlína Šlajsová
jednatelka a obchodní ředitelka Everesta, s.r.o.
pavlina.slajsova@everesta.cz
tel.: 774 201 494
Poradenský vztah
Naši poradenskou práci stavíme na 4 klíčových hodnotách, které vytvářejí a podporují vztah mezi poradcem a klientem:
- Úcta ke klientovi
- vážíme si možnosti spolupráce
- respektujeme podmínky, prostředí a potřeby klienta
- dáváme doporučení, ale právo rozhodnutí náleží klientovi
- Spolupráce
- při poradenské práci se neobejdeme bez součinnosti s mnoha konkrétními lidmi klienta
- vytváříme pozitivní a přátelské vztahy, zaměřujeme se na rozvoj a budoucnost
- Důvěra
- veškeré informace o situaci klienta, o jeho postupech, procesech, výsledcích a změnách jsou zcela důvěrné a to je i zakotveno ve smlouvě spolupráci
- nejen společnost Everesta, s.r.o., i ale všichni její poradci a konzultanti jsou smluvně vázáni k utajení všech informací
- Podpora
- pomáháme klientovi s pozitivním přijetím změn v rámci celé společnosti
- klient je pro důležitý i po skončení projektu, nabízíme nástroje pro podporu v delším časovém horizontu
Poradenský proces 4xP
Podrobná konkretizace zakázky
- přesné porozumění požadavkům a potřebám klienta
- rámcové seznámení s prostředím firmy, její činností a vnějšími i vnitřními vlivy
- stanovení cílů a výstupů
- stanovení kritérií pro vyhodnocení
- příprava a odsouhlasení konkrétní cenové a časové nabídky
Pečlivá příprava
- podrobné seznámení s organizací klienta, vybranými útvary, kterých se týká zadání, jejich činností a postavením v rámci organizační struktury a systémem odpovědnosti, informačními toky a kanály
- seznámení se shromážděnými podklady a ověření jejich využitelnosti
- sběr a analýzy potřebných informací
- vyhodnocení údajů, dat, přehledů a dalších materiálů
Profesionální realizace
- hledání a výběr alternativ řešení a metodiky
- definice nároků na zdroje (lidské, materiální, finanční, prostorové, IT,...)
- vytvoření a odsouhlasení akčního plánu, definice rolí a odpovědností
- realizace konkrétních klíčových kroků a změn dle zadání
Průkazné vyhodnocení
- vyhodnocení dosažení definovaných cílů dle daných kritérií
- strategická a taktická doporučení prodalší rozvoj
- sestavení a prezentace poradenské zprávy